sobota, 5 marca 2011

I can hardly breathe at the thought of you

Już myślałam, że powrócę do świata żywych - a tu niespodzianka: ZNOWU JESTEM CHORA. Mam dosyć syropków, tabletek, antybiotyków, mój żołądek wcale nie jest taki wytrzymały, jak myślałam.

CHCE LATO! No dobrze, na początek wiosnę! Pragnę zrzucić kurtkę, pozbyć się szalika, rękawiczek, czapki (której w sumie nie noszę).


Zdjęcia są strasznie słabe, a spowodowane jest to brakiem światła - uroki zimy...





A na chorobę najlepsza herbatka z miodem i cytryną;] No i coś słodkiego na poprawę humoru!



naj-naj-NAJlepsze ciasteczka na świecie - spekulatius♥!





nuta dnia ♥ :





♥,
nadia

15 komentarze:

Paulina Rutkowska pisze...

podoba mi sie ten zestaw:) tez jestem chora :< dodaje bloga do obserwowanych!

Anonimowy pisze...

fajna koszulka i legi. Kurcze,ja choruję już drugi tydzień i końca nie widać :(

pyza pisze...

fajny set, kiedyś przechodziłam fascynację koszulami w kratę:D
życzę powrotu do zdrowia:)

SandM pisze...

Tak, mamy po 14 lat :)
My też dopiero co wyzdrowiałyśmy... ;d
Zestaw świetny a te legginsy <33
Blog bardzo nam się podoba, dodajemy do obserwowanych.
Zdrowiej tam !
Pozdrawiamy ! xx

Ourdestination pisze...

Też mam te legginsy ;) Bardzo fajna koszula i bluzka ;>

Gosia pisze...

fajna koszula . ;) + dodaję do obserwowanych . :)

Clara Campelo pisze...

lovely look
xxx

Anonimowy pisze...

I w dodatku super "na ćwiekowany". To zdrowiej :)

behindblueeyes pisze...

tez uwielbiam te ciasteczka!:)
fajny set

behindblueeyes pisze...

tez uwielbiam te ciasteczka!:)
fajny set

Veronica pisze...

I love your outfit in this photos !!
Follow me if you like ♥

Karolina pisze...

Zapraszam na swojego bloga, interesujące ubrania z sieciówek w niskich cenach większość 5-20zł; rurki czarne zara, kapelusz zara, koszulka pull&bear, bolerko h&m, jeansowa sukienka h&m, bluza adidas i wiele innych. SPRAWDŹ http://carolin-wbe.blogspot.com/

Jeans Please! pisze...

Ale masz piękny top!

Dominika pisze...

koszulka i koszula świetne!

Say me Justine pisze...

Podoba mi się i widzę, że masz fajny kubek;P
Pozdrawiam:)

About Me

Moje zdjęcie
nadia
a really good book/interesting movie/chocolate can make me happy;] contact: nadiasaysrelax@gmail.com
Wyświetl mój pełny profil
Obsługiwane przez usługę Blogger.

click;]