niedziela, 17 lipca 2011

I got an inkling like a avalanche is falling down on me - crushing my everything

Ile to już minęło? Patrzę na datę, ale nawet nie chcę liczyć. Czas pędzi jak szalony! Pocieszam się myślą, że tak do końca to znowu nie zmarnowałam tych ostatnich tygodni całkowicie... Parę spraw załatwionych, parę wciąż nie. Paru ludzi spotkanych, paru wciąż nie. Parę planów zrealizowanych, parę wciąż nie;].


A pogoda płata sobie figle, ale może u nas tak zawsze? Już sama nie wiem. Dzisiaj trafiłam na słońce;] Czyli, hm, jutro mam się przygotować na deszcz?












shoes - New Look
floral shorts - H&M
top - SH
bag - Atmosphere


Stwierdziłam, że skoro są wakacje i mam czas, to mogłabym po-nadrabiać zaległości kinowe/książkowe. Jakie filmy/książki polecacie? Pomóżcie, proszę;]!


A dzisiaj w takim nastroju ♥

13 komentarze:

AleksandraNajda.com pisze...

świeeetne szorty!

6roove pisze...

super te szorty.
lubisz Groove Armada? super :D

Annie pisze...

Super wyglądasz! Pierścionki, torebka i twoje włosy są cudne! :)

Dziękuję za odwiedziny na blogu i zapraszam ponownie!
www.muaaa.blogspot.com

Katsuumi pisze...

Świetne włosy i spódniczka! :)
Dokładniejsza recenzja maseczki pojawi się za jakiś czas, także radzę jeszcze do niej poczekać :-)

Diane pisze...

Jesteś bardzo ładna, śliczne włosy! :) Na pierwsze zdjęcie nie mogę się napatrzeć!

Zapraszam, niedługo coś nowego:
www.diane-style.blogspot.com

Anonimowy pisze...

zajebista torebka!;)
a co do filmów to polecam transformery w 3d i Harrego także w 3d;) a co do książek to polecam "oddech bogów"(więcej informacji w ostatnim poście)
Pozdrawiam gorąco!:)

Homczo pisze...

Masz piękne włosy ;)

The Cat Hag pisze...

Thanks for dropping by my blog. ♥

I love this outfit, you look gorgeous. The shorts are so sweet! :)


xoxo,
Addie
The Cat Hag

TearDrop pisze...

ale masz niesamowite spodenki! bardzo mi się podobają!;)
Pozdrawiam M.

Inopportune pisze...

świetne zdjęcia obserwujemy się ?

PaniParanoja pisze...

zazdroszcze włosków... :)

Carlinn pisze...

Such a cute outfit!!

magnifiqe pisze...

o, szkoda, ze nie ma w bydoszczy new looka, bo takich cielistych balerinek szukam od dawna;)

About Me

Moje zdjęcie
nadia
a really good book/interesting movie/chocolate can make me happy;] contact: nadiasaysrelax@gmail.com
Wyświetl mój pełny profil
Obsługiwane przez usługę Blogger.

click;]