czwartek, 28 lipca 2011

Looking for...a dress

Taaak, w sobotę ślub, a ja nadal bez sukienki;( Dzisiaj cały dzień chodzenia po sklepach i NIC! Nic, jeżeli chodzi o sukienkę oczywiście, przeceny zbyt mnie kuszą, by być w stanie nic nie kupić;p


Poczęstuję was sporą porcją fotek butów z New Looka. Oh, gdybym tylko miała sukienkę, mogłabym dobrać buty!




Przepraszam za mało 'estetycznie' wystającą stopkę (skarpetkę) ;]


znowu skarpetka, tym razem NOT MAJN;p




Teraz wycieczka wśród regałów;]]








Teraz jaa




Te stroje były absolutnie cudne. Gdyby nie to, że już raczej w tym roku nie dane mi z nich skorzystać, wzięłabym!


Ogólnie nienawidzę tego, że teraz na przecenach już nie ma prawie w ogóle mojego rozmiaru, eh;(

8 komentarze:

Izabela Leszczak pisze...

ohhh buciki<3 ja jestem w stanie ostatnie pieniądze wydać na nie :P

kasia pisze...

wszystkie poproszę

magnifiqe pisze...

Ciesze sie, ze mamy podobne zdanie w tej kwestii;)
Pierwsze buty super! ;)

Little Black Girl pisze...

chcę te wszystkie rzeczy<3

IgaFASH. pisze...

buty z kokardką przeurocze :)

Inopportune pisze...

świetne buciki ;PP

redlips pisze...

haha ja chce to wszystko;p
zapraszam do mnie;]

TearDrop pisze...

czarne szpile jak najbardziej na Tak! nie potrafię się oprzeć sklepom z butami jednakże pusta kieszeń ułatwia mi pożegnania;)
Pozdrawiam M.

About Me

Moje zdjęcie
nadia
a really good book/interesting movie/chocolate can make me happy;] contact: nadiasaysrelax@gmail.com
Wyświetl mój pełny profil
Obsługiwane przez usługę Blogger.

click;]