piątek, 1 lipca 2011

Deutschland, biaaatch♥ !


Nie cierpię uczucia pustki po powrocie skądkolwiek! Tym razem również nie mogę się z tej 'próżni' wydostać, a deszcz i szare niebo za oknem tego zupełnie nie ułatwiają.


Do tej pory myślałam, że 'jak czegoś nie ma w Google, to nie ma w ogóle'. Ten wyjazd jednak NIESTETY odsłonił przede mną nową zależność: 'Coś jest w Google, a wcale nie istnieje!'. Chyba nie tylko nie dostałabym u skautów odznaki 'Dobrego Słuchacza', ale także odznaki 'Uważnego Czytelnika' bądź też 'Poprawnego Weryfikatora Faktów' ;D. DROGA THIER GALERIE, KIEDY BĘDZIESZ OTWARTA, WRÓCĘ DO CIEBIE, SORGST DICH NICHT!






Nie prezentuję nic szczególnie wyszukanego, jeśli chodzi o strój;]. Musiało mi być wygodnie podczas DŁUUUGIEJ drogi. Kurtka to ta, którą sobie chlorem potraktowałam.





Zero biżuterii itp. z przyczyn prostych: KOMFORT;D





Uwielbiam 'stare' kanapy (?), jak ta ze zdjęć powyżej!



Miasteczko ładne, jak chyba każde niemieckie;]





A teraz 'zabawka', którą kocham♥! Pamiętam, jak byłam mała, na jednym z placów zabaw u mojej babci było takie 'urządzenie'...;D Pod tym względem, jestem dzieciak 100%.







A przy tym... Po prostu ciężko mi się było powstrzymać, żeby nie kupić 'hurtowo';D W Niemczech wszystko jest takie tanie! Szampon + Odżywka = 3€ ♥


outfit #1
harem pants - H&M
blouse - Vero Moda
jeans-lether jacket - vintage + DIY


outfit #2
blouse - H&M
shorts - sh + DIY

//EDIT//

BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE U BURBERY

buty, które bym chciała♥:




xoxo

13 komentarze:

unusual flower :) pisze...

Świetne zdjęcia , drugi zestaw bardzo mi się podoba ; )

unusual flower :) pisze...

Świetne zdjęcia , drugi zestaw bardzo mi się podoba ; )

unusual flower :) pisze...

No właśnie . Często omijamy jakieś sklepy, a potem okazuję się , że są tam świetne rzeczy ; )

Anonimowy pisze...

podoba mi sie kurtka chociaż nie widac dokładnie bo nie ma zbliżenia ;)

Olga Lewandowska pisze...

Widzę tu świetną torbę i kapitalne spodnie! Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/

TearDrop pisze...

świetne te pierwsze luźne spodnie;)
Pozdrawiam M.

Anonimowy pisze...

love your hear!! :)

Anonimowy pisze...

u are so nice!

i started to follow
it will be great, if u answer me in following and do it too <33 i like ur blog and i need your help
i am a russian model in its beginning and had a blog for a long time
i have over 1000 followers and want you to be the part of my life
join and enjoy

Polina Yunusova

http://www.polinamuse.com/

redlips pisze...

bardzo fajne stylizacje;]
bardzo mi się podobają zpodnie do różowej bluzeczki i torebka w 2 zestawie;]
zapraszam do mnie;*

Katsuumi pisze...

Także nienawidzę takiej pustki :p masz strasznie fajne włosy!

kasia pisze...

Bardzo mi się podoba na Twoim blogu, obserwuję :)

Anonimowy pisze...

bardzo fajne stylizacje, i ta torba <333 pozdrawiam ;)

Lipstick Jungle pisze...

interesujace zdjęcia. bardzo podoba mi się torba:) pozdrawiam

About Me

Moje zdjęcie
nadia
a really good book/interesting movie/chocolate can make me happy;] contact: nadiasaysrelax@gmail.com
Wyświetl mój pełny profil
Obsługiwane przez usługę Blogger.

click;]