niedziela, 24 lipca 2011

not so good, isn''t it?


Nie byłam może jej fanką, jako osoby, jednak głos miała niesamowity. 27 lat, eh.


SEND YOUR LOOVE TO NORWAY. Szczerze, jestem przerażona. W jakim świecie przyszło nam życ. Nie potrafię zrozumieć, jak człowiek może robić takie rzeczy drugiemu człowiekowi.

---------------------------------------------------------------------

Zdjęcia z ostatniego deszczowego dnia. Cóż, lato nas nie rozpieszcza!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


I zdjęcia sukienki ze Stradivarius, 129zł.

Photobucket



****

biorę udział w giveaway

13 komentarze:

kasia pisze...

no, niestety lato się gdzies ukryło, ale dobrze, ze ktos madry wymyslil kalosze :)

Anonimowy pisze...

też mam tą bluzę i jest zajebista ! : D

p.s skąd zegarek? : )

Anonimowy pisze...

bluza świetna, gdzie kupiłaś ? ;)

i ten masiak mmm ... <3

Anonimowy pisze...

pasiak *

nadia pisze...

@anonim: noo, też ją uwielbiam;D zegarek z neta;]

@Lunia: Cubus;]

aniapalka pisze...

fajna bluza, ten outfit bardzo mi się podoba, muszę się wyposażyć w takie kalosze<3 ja też interesuje się modą:) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

outofmyheadit'sfashion pisze...

kurczę ciesze się , że trafiłam na Twój blog :) jest świetny :))
masz fajne wyczucie stylu! like it !
pozdrawiam z usmiechem
Adźka :)

Inopportune pisze...

podobają mi się strasznie twoje włoski ;))

SABINNA and DAVID pisze...

love your boots, prefect for this shitty rainy weather :)

xx, Sabinna and David

broken-cookies.blogspot.com

Fabrizia Spinelli pisze...

Hi! I like this post so much,it's a good tribute to her. So sorry about what append!
If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

http://cosamimetto.blogspot.com/

00alexandra00 pisze...

dziekuje !!! swietne zakolanowki ;p

Anonimowy pisze...

fajny blog zapraszam do mnie;
http://kinga-zelka.blogspot.com/

Diane pisze...

Amyyyyyyyy!!! :(

Ale masz fajna komiksową bluzę, hihi! ;D

OBSERWUJĘ BLOGA i liczę na to samo:
www.diane-style.blogspot.com

About Me

Moje zdjęcie
nadia
a really good book/interesting movie/chocolate can make me happy;] contact: nadiasaysrelax@gmail.com
Wyświetl mój pełny profil
Obsługiwane przez usługę Blogger.

click;]